ID: 38305
Omschrijving
Onkyo TX-NR609 HDMI network receiver met 7.1 surround sound Te koop omdat iemand mij deze versterker als 100% werkend verkocht heeft, maar deze versterker heeft het (bekende Onkyo) defect waarbij de speakers niet aan gaan (geen lichtjes en geen geluid), als de versterker niet opgewarmd is. (door de loslatende soldering van de DSP chip. Zie de foto\'s, waarbij je de speaker lichtjes wel en niet \"aan\" ziet links in het display.
Dit defect kan voor 75 euro gerepareerd worden door iemand, die hier op Marktplaats ook een advertentie voor heeft. (opnieuw solderen van de DSP chip en koeling aanbrengen) Ik kan je daarnaar verwijzen. Na die reparatie is hij beter dan nieuw en zal dit probleem niet meer optreden. Als de versterker aangaat met de speakers aan, doet hij het prima! Werkend te zien! Met HDMI en netwerk aansluiting, voor vTuner internet radio, afstandsbediening via de app, etc. Zie voor de reparatie de tekst hieronder. Voor 50 euro plus 75 euro reparatie = 125 euro heb je dus een gegarandeerd goede network receiver. Als je een andere Onkyo koopt, die niet gerepareerd is, kan je dit probleem op ieder moment krijgen, want bijna ieder Onkyo receiver heeft er last van, vroeg of laat.
Omdat ik de zaak nog aan het afwikkelen was met degene die me deze Onkyo versterker verkocht heeft, maar ik wel een werkende versterker nodig had, heb ik ondertussen een andere versterker gekocht. (Yamaha HTR-4067) Zonder surround sound, maar doet wat ik nodig heb. Reparatie voor 75 euro: Als je volgende storingen hebt:
-beeld maar geen geluid over HDMI inputs
-geen video over HDMI inputs.
Beide kan ik zeer waarschijnlijk verhelpen en een modificatie uitvoeren in het geval van probleem 1 waardoor zelfde probleem zich niet zo snel herhaald. Euro 75,00 no cure no pay. 2 maanden garantie op geslaagde garantie op zelfde gebreken. Er zijn apparaten die ik niet kan repareren in zo’n geval: no pay. Afleveren en ophalen in Nieuw Vennep.
Dit defect kan voor 75 euro gerepareerd worden door iemand, die hier op Marktplaats ook een advertentie voor heeft. (opnieuw solderen van de DSP chip en koeling aanbrengen) Ik kan je daarnaar verwijzen. Na die reparatie is hij beter dan nieuw en zal dit probleem niet meer optreden. Als de versterker aangaat met de speakers aan, doet hij het prima! Werkend te zien! Met HDMI en netwerk aansluiting, voor vTuner internet radio, afstandsbediening via de app, etc. Zie voor de reparatie de tekst hieronder. Voor 50 euro plus 75 euro reparatie = 125 euro heb je dus een gegarandeerd goede network receiver. Als je een andere Onkyo koopt, die niet gerepareerd is, kan je dit probleem op ieder moment krijgen, want bijna ieder Onkyo receiver heeft er last van, vroeg of laat.
Omdat ik de zaak nog aan het afwikkelen was met degene die me deze Onkyo versterker verkocht heeft, maar ik wel een werkende versterker nodig had, heb ik ondertussen een andere versterker gekocht. (Yamaha HTR-4067) Zonder surround sound, maar doet wat ik nodig heb. Reparatie voor 75 euro: Als je volgende storingen hebt:
-beeld maar geen geluid over HDMI inputs
-geen video over HDMI inputs.
Beide kan ik zeer waarschijnlijk verhelpen en een modificatie uitvoeren in het geval van probleem 1 waardoor zelfde probleem zich niet zo snel herhaald. Euro 75,00 no cure no pay. 2 maanden garantie op geslaagde garantie op zelfde gebreken. Er zijn apparaten die ik niet kan repareren in zo’n geval: no pay. Afleveren en ophalen in Nieuw Vennep.