De gratis Advertentie site van Hilversum en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Hilversum en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Autos
  3. Mercedes-Benz
ID: 33919

Mercedes 200-Serie 3.0 300 TD 1980 Bruin w123

Mercedes 200-Serie 3.0 300 TD 1980 Bruin w123
Mercedes 200-Serie 3.0 300 TD 1980 Bruin w123
Mercedes 200-Serie 3.0 300 TD 1980 Bruin w123
Mercedes 200-Serie 3.0 300 TD 1980 Bruin w123
Mercedes 200-Serie 3.0 300 TD 1980 Bruin w123
Mercedes 200-Serie 3.0 300 TD 1980 Bruin w123
Mercedes 200-Serie 3.0 300 TD 1980 Bruin w123
Mercedes 200-Serie 3.0 300 TD 1980 Bruin w123

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Ben
Adres: 't Haantje
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Te koop waanzinnig mooie Mercedes chocolade bruin. Deze heerlijke familie klassieker rijdt na 40 jaar Nog steeds als een zonnetje. Ik heb het afgelopen seizoen alle pakkingen laten vervangen en alle olieen laten verversen. Ook is het vacuumsysteem vervangen. Er zitten nieuwe banden op en een nieuwe uitlaat van voor tot achter. Remmen zijn rondom nieuw en is weer voorzien van een nieuwe APK. Automaat schakelt zoals het hoort. Heeft de auto dan geen minpunten?? Zeker wel! Hij heeft optisch wat roest bij het achterspatbord en onderaan de rechter deur. Raamrubber mag vervangen worden want die is een beetje droog. Auto heeft een groot zonnedak en een trekhaak. Over twee kwartalen is hij wegenbelastingvrij. Ik betaal 9,- euro per maand aan verzekering. Ook de bijtelling kost niets, handig dus voor de zakelijke rijder. Alle boekjes en rekeningen zijn aanwezig. Het is mijn derde auto die hier staat dus hij mag verhuizen naar een nieuwe eigenaar. Doe een mooi bod wat ik niet kan weigeren! Uiteraard weten we allemaal wat deze klassiekers waard is dus bespaar jezelf de moeite om een raar bedrag neer te leggen. Vrijblijvend komen kijken vind ik totaal niet raar hoor??

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy