ID: 37204
Omschrijving
Beste,
Hierbij bied ik mijn husqvarna wr125 enduro uit 1995 aan, ik heb de motor 3 maandjes geleden gekocht met een kapotte voorrem kapotte cilinderkop en een beetje achterstallig onderhoud, de motor had heel lang stilgestaan.
Wat heb ik gedaan:
De voorrem gereviseerd
Remvloeistof achterrem ververst
Nieuwe cilinderkop erop
Zuiger gecontroleerd (deze is bijna nieuw)
Alle bouten en moeren losgehaald en zo nodig met locktite terug gemonteerd en anders gewoon goed vast gemonteerd
Voetpakking en koppaking vervangen
Cilinderwand gecontroleerd
Uitlaat roestvrij gemaakt
Demperwol vervangen
Blokolie ververst
Carburateur gereinigd
Minpunt
Lichten zijn niet aangesloten
Dit kan gedaan worden door 1. De lichtspoel te zoeken of 2 (wat ik zou doen) een klein accutje kopen voor 40euro en daar led lampen op aansluiten, deze branden dan tot 8 tot 12u
Pluspunt:
Ik heb en reserve blok (twv 350euro) van een cr125 uit 1999 het blok heeft wel een aantal verschillen 1. De cilinder is anders en hij mist een kapje en hij heeft 5 versnelling ipv 6, maar ik heb hem als donor blok want de ontsteking koppeling membraam spruitstuk e.d. kun je wel allemaal gebruiken, of je kan het hele blok gebruiken want de ophangpunten komen overeen, er moet wel een nieuwe zuiger in dat blok de oude is bijna op.
Het is een leuke motor op vd zomer lekker op te rijden, hij is op kenteken en dus kan je ermee de weg op, je kan er een setje supermoto velgen bijhalen of gewoon zo rijden, hij rijd super fijn omdat die net helemaal onder handen genomen is en het blok heeft niet veel gelopen omdat die lang heeft stilgestaan bij de vorige eigenaren.
Motor hoeft niet weg, alleen serieuze biedingen anders ga ik er zelf deze zomer mee rijden!
Hij mag wel weg omdat ik dan opzoek ga naar de volgende motor die een 2e leven verdiend..
Hierbij bied ik mijn husqvarna wr125 enduro uit 1995 aan, ik heb de motor 3 maandjes geleden gekocht met een kapotte voorrem kapotte cilinderkop en een beetje achterstallig onderhoud, de motor had heel lang stilgestaan.
Wat heb ik gedaan:
De voorrem gereviseerd
Remvloeistof achterrem ververst
Nieuwe cilinderkop erop
Zuiger gecontroleerd (deze is bijna nieuw)
Alle bouten en moeren losgehaald en zo nodig met locktite terug gemonteerd en anders gewoon goed vast gemonteerd
Voetpakking en koppaking vervangen
Cilinderwand gecontroleerd
Uitlaat roestvrij gemaakt
Demperwol vervangen
Blokolie ververst
Carburateur gereinigd
Minpunt
Lichten zijn niet aangesloten
Dit kan gedaan worden door 1. De lichtspoel te zoeken of 2 (wat ik zou doen) een klein accutje kopen voor 40euro en daar led lampen op aansluiten, deze branden dan tot 8 tot 12u
Pluspunt:
Ik heb en reserve blok (twv 350euro) van een cr125 uit 1999 het blok heeft wel een aantal verschillen 1. De cilinder is anders en hij mist een kapje en hij heeft 5 versnelling ipv 6, maar ik heb hem als donor blok want de ontsteking koppeling membraam spruitstuk e.d. kun je wel allemaal gebruiken, of je kan het hele blok gebruiken want de ophangpunten komen overeen, er moet wel een nieuwe zuiger in dat blok de oude is bijna op.
Het is een leuke motor op vd zomer lekker op te rijden, hij is op kenteken en dus kan je ermee de weg op, je kan er een setje supermoto velgen bijhalen of gewoon zo rijden, hij rijd super fijn omdat die net helemaal onder handen genomen is en het blok heeft niet veel gelopen omdat die lang heeft stilgestaan bij de vorige eigenaren.
Motor hoeft niet weg, alleen serieuze biedingen anders ga ik er zelf deze zomer mee rijden!
Hij mag wel weg omdat ik dan opzoek ga naar de volgende motor die een 2e leven verdiend..