ID: 36837
Omschrijving
Beste,
Ik heb een probleem! Wij hebben een JBL 5.1 bar gehaald voor onze tv en dachten van, dat kunnen we ook wel aan onze platenspeler verbinden.
De platenspeler is een Pro-Ject essential 3 xwart hoogglans. Deze hadden wij eerst meteen op de AUX IN van onze versterker aangesloten de Pioneer VSX-1019AH. Vanuit de versterker naar de JBL bar 5.1 hadden we de HDMI OUT op de versterker naar de HDMI 1 van de JBL Bar gedaan.
Helaas zonder enig resultaat.
Nu heb ik er een Power Dynamics PDX010 Phono voorversterker met RIAA correctie tussen de platenspeler en de versterker gedaan. Bij het begin bij de versterker wel te blazen ineens wat voorheen niet was. Na een tijdje viel die ineens uit en begon het lampje te knipperen van de versterker. Weer helemaal uit en aan gedaan en het blazen blijf nu helemaal weg dus geen idee wat dat dan precies was.
Hoe dan ook het heeft tot nu toe allemaal 0 resultaat of geluid geleverd dus ik weer niet of iemand hier meer verstand van heeft en of die eventueel wat tips of info zou kunnen geven?
Alvast bedankt!
Mvg
Lex
Ik heb een probleem! Wij hebben een JBL 5.1 bar gehaald voor onze tv en dachten van, dat kunnen we ook wel aan onze platenspeler verbinden.
De platenspeler is een Pro-Ject essential 3 xwart hoogglans. Deze hadden wij eerst meteen op de AUX IN van onze versterker aangesloten de Pioneer VSX-1019AH. Vanuit de versterker naar de JBL bar 5.1 hadden we de HDMI OUT op de versterker naar de HDMI 1 van de JBL Bar gedaan.
Helaas zonder enig resultaat.
Nu heb ik er een Power Dynamics PDX010 Phono voorversterker met RIAA correctie tussen de platenspeler en de versterker gedaan. Bij het begin bij de versterker wel te blazen ineens wat voorheen niet was. Na een tijdje viel die ineens uit en begon het lampje te knipperen van de versterker. Weer helemaal uit en aan gedaan en het blazen blijf nu helemaal weg dus geen idee wat dat dan precies was.
Hoe dan ook het heeft tot nu toe allemaal 0 resultaat of geluid geleverd dus ik weer niet of iemand hier meer verstand van heeft en of die eventueel wat tips of info zou kunnen geven?
Alvast bedankt!
Mvg
Lex